LUAZ & ЛуАЗ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
LUAZ & ЛуАЗ

Kõik mis seotud Luaziga!
 
PealehtPealeht  GalleryGallery  OtsiOtsi  Latest imagesLatest images  RegistreeriRegistreeri  Logi sisse  

 

 Mõned küsimused

Go down 
2 posters
AutorTeade
-gt




Postituste arv : 2
Join date : 08/02/2011

Mõned küsimused Empty
PostitaminePealkiri: Mõned küsimused   Mõned küsimused EmptyNelj 10 Veeb 2011 - 4:54

Tere.
Endal küüniall seismas 83'a Luaz. Soov oleks suveks masin arvele võtta, ülevaatus ja asjad ära teha, et linnas sõitma hakata. Masinal on hetkel vene number ning EV pole teda arvele võetud. Küsimus oleks, et kas on raske teda korda saada vms. Hetkel on tal jama kiirenduspumbaga, siduriga ning käsipidur on olematu. Olen kuulnud jutte, et tehase praak on juba Luazi käsipidur ning ülevaatusel on sellega maru jamad. Samuti huvitaks mind, et kuidas Luazile istuks peale Vaz'i karburaator. Kas peab mingid uued õhtuvõtu kohad tegema vms ?
Tagasi üles Go down
Uve
Admin
Uve


Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 38
Asukoht : Elva

Mõned küsimused Empty
PostitaminePealkiri: Re: Mõned küsimused   Mõned küsimused EmptyNelj 10 Veeb 2011 - 5:17

Käsipiduri jutt on vale,mul oli ülevaatusel käsipidur nagu kännu taga.Neil on käsipidur vilets kes kasutavad luazi ja mosse osasid,endal oli ka varem selline jama,peavad ühemasina osad olema(kas luaz või mosse).
Pane vazi karpa kuid selleks vaja vahe tk.
Arvele saamine on kõige suurem probleem usun,ülejäänud nali Very Happy
Tagasi üles Go down
https://luaz.forum.co.ee
-gt




Postituste arv : 2
Join date : 08/02/2011

Mõned küsimused Empty
PostitaminePealkiri: Re: Mõned küsimused   Mõned küsimused EmptyReede 11 Veeb 2011 - 1:50

Aga arvele võtmiseks peaks olema ju ainult vaja dokumenti ja siis maksad mingi raha ära, saad vist 10 päeva sõita ja siis peab ülevaatusele minema. Või nad saadavad arvelevõtmiseks ka auto kuhugi ekspertiisi vms ? Kardan, et jamad võivadgi CO-ga tulla, pidurid saaks vast korda teha. Masin on muidu kõvasti seisnud, suvel sai viimati käivitatud, sõitma ei saanud minna, kuna siduri pedaali ei lase alla vajutada ning töötava mootoriga võib käike sisse topida, ei ragise, ei tee midagi... Kas ma võin ükskõik, mis Vazi karburaatori peale panna, või targem oleks uus ZAZ-i karburaator osta peale, mida nagu soovitaksite ?
Tagasi üles Go down
Uve
Admin
Uve


Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 38
Asukoht : Elva

Mõned küsimused Empty
PostitaminePealkiri: Re: Mõned küsimused   Mõned küsimused EmptyReede 11 Veeb 2011 - 4:59

Kui sul dokumendid olemas siis probleemi pole,vii masin arki vaatavad üle ja ongi arvel(raha ka muidugi)
Minu arust seal masin ei pea käima.
Mina paneks ikka vazi karpa(Vaz 01-kõige tavalisem,sest 01 on ka 1200ccm ja luazil ka 1200ccm)
Sul siis sidur peale jäänud,võta alguseks sidurisilinder käigukasti küljest lahti ja vaata üle.
Tagasi üles Go down
https://luaz.forum.co.ee
Sponsored content





Mõned küsimused Empty
PostitaminePealkiri: Re: Mõned küsimused   Mõned küsimused Empty

Tagasi üles Go down
 
Mõned küsimused
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
 Similar topics
-
» M: Luaz-i mõned varuosad
» O: Luaz 969M mõned varuosad
» Ostsin omale 967M amfibi ja oleks mõned jupid vaja sellele leida

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
LUAZ & ЛуАЗ :: Luazi Süda ehk Mootor-
Hüppa: