LUAZ & ЛуАЗ

Kõik mis seotud Luaziga!
 
HomeHome  GalleryGallery  KKKKKK  OtsiOtsi  Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri  KasutajagrupidKasutajagrupid  RegistreeriRegistreeri  Logi sisse  

Share | 
 

 Uve Luaz 969M Roheline

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down 
Mine lehele : 1, 2  Next
AutorTeade
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Uve Luaz 969M Roheline   Kolm 4 Veeb 2009 - 21:15

Masin on 1980 väljalase.
Doke pole,kuid müüa lubas midagi sebida,kuid sellest aastaid möödas,et doke ikka pole.
Masin tõin Ida-Virumaalt Avinurme-st.
Maksin 6500kr
Mootori seisuskorrast ei teadnud midagi.
Ja seisnud üle 3a.

Käisin siis autot vaatamas ja välja nägi selline:
EEST


PAREM KÜLG


TAGANT


VASAK KÜLG



Auto sai 4.juuni ära toodud mustveest-elva.
Juhtmed almatuuris lahti ja segi.
mootoril mõningad asjad puudu(sumbutid,küünlad,küünlajuhtmd,mootoriõli,süütepool)
Sai siis need kõik asjad sebitud ning kuidagi isegi töötas,sain isegi proovisõidu ära teha ja vaatada kuidas masin liigub,eriti tähtis 4wd ja aeglusti,kuid need toimisid ilusti;)WinkWink

10.juuni seisuga
Vana mootor autolt eemaltatud,mootoril oli nookurivõll kõver ja üks silinder ei töötanud korralikult,peale nookurvõlli vahetamist läks käima ja käis ilusti,kuni jäi seisma ning kaasnes ragin ja kolin.
Peale seda enam ei käivitu.

Mootori vahetuse ajal sai käigukasti võll uue tihendi,et õli ei tuleks siduri kojasse.


Viimati muutis seda Uve (Reede 7 Mai 2010 - 7:15). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 31 Dets 2009 - 3:39

Masin nii kaugel,et läksid uuema moto kolvid sisse.
Vaz-i 76,4 rõngad viilisin parajaks zazi kolvile(1-2mm)
tihendid uued.
Ühe õlirõnga lõhkusin ära,läks zazi vana tagasi.
Klapikambrist tagasi voolu toru ja ploki vaheline tihend läks kuidagi lõhki ja sealt tuleb vahel õli.
Ja esimese silindri ja kaane vahelt tuleb vahel mingi vedeliku mull,kas tahab pingutamist,või vale silinder.

Aga masin käib ja proovi ringid on ära teinud ~1km
esisilla diffri blokk ka toimib,vähemalt põhja alt lülitades.

*Hoova tegemine hetkel käsil,et salongist saaks juhtida sisse/välja esisilda.
*Tulemas lisatuled katusel.
*Ja kurikuulus sahk ette.(puuduvad jagaja ja hüdraulika torud)
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 31 Dets 2009 - 3:39

stange ja nina detailid asendatud korralikega ,sest vanad olid mõlkis:)







nagu näha katted puuduvad Surprised
äkki tehase omad Surprised Smile
piduri silindrid lasevad läbi,kummiosad ära surnud vanadusse.
Ning piduritorud läksid ka katki silindri eemaldamisel,mõlemad tagumised.trummlid ok
Kõik asjad uued olemas,kuid ootavad külge panekut
(klotsid,torud,voolikud,tihendid)

Põhi jumala PRO(minu sinisel pole kah nii hea )
autot on jumala hästi hoitud,mulle jääb mulje et üks omanik on olnud ja siis on mingist ajast seisma jäänud,põhja all on tehase kivikaitse isegi









2009a sahk

Toimis küll sunny





2009 talv





:pmõelad pleksiklaasid ees

siis masin seisis terve suve.Nüüd hakkab juba talv lähenema ja eelmise aasta üritused on vaja korrata,nimelt lume lükkamine
panin siis kunagise sinise moto peale ja nii jäigi masin seisma.
täna siis 19.sept lammutasin moto ja käigukasti maha,plaanis ette ka lülitatav differ teha,et talvel veel sefim oleks.
eks annan teada kuidas diffri ehitamine edeneb.

nii võetaks üksi käigukast küljest


Selline see kast siis on hetkel

ja tagadiffer mis ette kolib usna pea


Käigukast eest laiali ja tagumine differ samamoodi.
Teatud asjad ümber tõstetud,kuid,et esimene differ toimima hakkaks on vaja leiutada sisse-välja lülitus systeem.
Sisse-välja lülitus systeemi leiutamise abi saan Prixilt

vasakul esi ja paremal tagumine




talv tulekul ja see aasta korralik saha projekt käsile võetud.

1 samm tehtud,hüdrosysteemi hakkab toitma mazda roolivõimu pump,millele on kiilrihma ratas leiutatud Prixi poolt.

2. samm luazile täisblokk sillad,asjad tegemisel

3. samm hüdrosilinder

4. samm ühekangiline hüdrojagaja

5. samm saha leiutamine aga mitte enam 200l vaat pole sahaks



Prixi käsitöö(treimine,keevitamine ja nõu andmine)


Sai saha raud ka ära soetatud:
Ning projekt käima lükatud.
Lähiajal peaks saama hüdrojagaja ka.
Hetkel sahk


sahk kaalub 55kg:)
paksus 7mm
eelmine aasta oli vaat 4mm ja oli ka suht ok.
sahk ka enam vähem juba

Sahk juba enam vähem valmis,leiutamist vajab hüdraulika kinnitus ja luazi külge kinnitus systeem.
Sahk ise




No nii,Insener Prixi käte vahel on valmis saanud luazi käigukasti külge käiv tagumine plokisysteem.
palju Prixil närvirakke kulus neid teab aint tema ise.
Lähiajal läheb kast alla ja siis hoova systeem vaja teha ning mootori probleem.

Aga nüüd asja juurde.
Käigukasti kokkupanek nii kaugel,asjad kuivavad värvist.
Esmap lähevad tihendid ja silikon vahele ja kast koos ning kiiremas korras auto alla.
Ning algab missioon mootori otsing,varsti lumi maas ja masin peab end tagasi teenima,hetkel saha värgi alla läinud suht suur summa,selle eest saaks 10 tk fiskarsi labidaid.




Panin masinale vaz 01 karpa peale,flansi sain siit sapikaklubist.


Laup sai masinal karpat peale pandud ja proovitud.
Masinat korralikult käima ei saanud.
Pühap projekt oli masinale sahk ette.
Sai siis mingi ettekujutus tehtud kuidas peaks toimima hakkama.

ülemine osa mis läheb masina raami külge

Kuidagi nii peaks masina külge minema










Laupäevane saha proov lükkub edasi pühapäevaks.
Nimelt mõned viperused tulid sisse.
Hydropumba seib lendas laiali.

Kui masin käib kohapeal siis hüdrosilinder peab liikuma muidu sureb masin välja.
Sai siis proovitud erinevaid variante ja helistatud ja uuritud milles viga.
lõpus vahetasin sisse ja välja minemad voolikud jagajas ära,nüüd masin käib koha peal ja enam ei pea mängima hydraulikaga.

rõhku sai maha keeratud.

Aisa kinnitused masina külge



Saha aisad said omale õige pikkuse ja sahk ees


Saha maximum kõrgus maast 30cm


Sahk ees ja hydrosysteem sai ka omale kinnitused.







uus jagaja ehk siis kolmas ja õige:)
:p


Hydrosilinder sai ka endale uued tihendid sisse baltflex-ist:p


Viimati muutis seda Uve (Reede 7 Mai 2010 - 8:18). Kokku muudetud 4 korda
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 31 Dets 2009 - 3:40

Esisilla lülitus olemas ja toimib täiesti.
Proovi ring ka tehtud ja kõva sõna,et esisilda saab sisse lülitada.
Sõitsin suure lumevalli ette ja lasin vaikselt rattad ringi ja kõik neli käisid korraga ringi.


Viimati muutis seda Uve (Reede 7 Mai 2010 - 7:18). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
henri911



Postituste arv : 34
Join date : 27/10/2009

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 7 Jan 2010 - 10:22

Väga väga kõva värk;) Edu edu!
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Reede 7 Mai 2010 - 8:19

Lumi läinud ja masinal sahk eemaldatud:)
Olid suured offroadi plaanid,et lähen teen sõbrale mõne tiiru.
Sai siis 15mini sõidetud ning otsustasin sõbral põhjaaluse jahedaks lasta,kuid ei õnnestunud.
Sõitisin allikasse sisse ja auto vajus ära:o




Siiani pole mul vints hätta jätnud,kui see kord jättis,ning abi sai sõbra käest.
MTZ 82 tuli appi Smile muidugi enne tõstsime luazi eest üles ja panime puid alla ratastele,muidu oleks see MTZ82 luazi pooleks tõmmanud:)
Järgmine kord nii suurt nurka ei võta või siis ilma allikata.Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Kolm 30 Juun 2010 - 3:45

Kuna puhkus hetkel siis tegelesin masinaga.
Masin külili ja mitu survepesu sai põhi.
Põhja alla panin 3kg Motipi mastiksit.
Leiutasin ühe sumpsi poti kah juurde,et vaiksemalt käiks.
Käsatross sai kangi külge,kuid tahab tegemist ,et võtaks käsa.
Kõik trummlid võtsin maha ja pesin puhtaks porist,kunagisest offroadist
Tagadiffer sai uued pooltelje kummid ning uue TAD õli sisse.
Masinal polnud esipiduri võimendit kah,siis sebisin selle ka külge,vajab piduri torude ühendamist ja õhutamist.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Kolm 30 Juun 2010 - 3:50



Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
luaz1985

avatar

Postituste arv : 30
Join date : 22/05/2009
Age : 33
Asukoht : Tallinn

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 1 Juul 2010 - 10:21

kas need pukid mis sul autot hoiavad on sul ise tehtud??? punased
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://album.ee/kartau84
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 1 Juul 2010 - 19:11

Kasutaja Prix tegi,need tõesti väga head asjad.
Kolmekesi läheb masin külili ja maha tagasi saab üksi hakkama.
Ja masinal midagi ära ei lõhu. Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
luaz1985

avatar

Postituste arv : 30
Join date : 22/05/2009
Age : 33
Asukoht : Tallinn

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Reede 2 Juul 2010 - 3:11

äkki prix saaks mulle mingid joonised anda? meisterdaks endale ka sellised! Razz
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://album.ee/kartau84
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Laup 4 Sept 2010 - 8:13

No nii kevadine offroad oli viimane ja see oli ka enda viga.

Kuna täna oli ilus sügisene ilm sunny siis sai väike metsa tripp ette võetud.
Kaugele ei jõudnud,aga seda parem mulle,lühem tee koju. Twisted Evil
Masin siis metsas,2m alguskohast liikusin kuid siis lagunes handymani vints ära Mad teeninud mind tublisti,kuid see ,et ära minestas oli ka minu viga ,võtsin kaitsme vahelt välja,et vints pause ei teeks.Nüüd vintsil kahel hammasrattal hambad maas.
Välja ei võlunud sealt Atv ega Audi Q 2.8
Hetkel seis selline,et metsast palgid maha ja siis tõstma,et ratastel asju alla panna.
Masin jäi ööseks metsa Sad pühapäeval kaine mõistus ja puhanud mootor Surprised


Algus ,kui ära vajus,asi oli veel ok.



Atv mis abis käis

Min 15cm ja max 50cm

Nii kaugel aitas vints,enne oma surma Sad
Ja seal masin seisab

Mootoril siis vesijahutus

Sillad maas kinni.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Laup 4 Sept 2010 - 9:37

koormarihma pingutiga sikuta, 2tk korraga kahekesti t6mmata , sellest mudast t6mmab vabalt välja (vabalt saab vintsida sellega) ja tungrauad cheers cheers
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
tarts12



Postituste arv : 27
Join date : 20/02/2009

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Laup 4 Sept 2010 - 11:15

Oled samas seisu nagu olin mina Very Happy Very Happy Very Happy Aga edu välja saamisel.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Laup 4 Sept 2010 - 23:22

Tõstsin tagant tungrauaga üles,panin rataste alla puu juppe.
Eest ei saanud tungrauaga ligi,korra proovisin siis ting vajus maasse Very Happy
Viskasin paraja palgi maha ja teise palgiga tõstsin esisilla otstest ning siis sai esirataste alla puid pandud,sain masina sillad maast lahti ja siis läks edasi vintsimiseks koormarihmadega Very Happy
Hea soovitus Seff-ilt Very Happy
Fotosid väljasaamisest ei teinud,masina välja saamise hoog oli nii suur.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Püh 5 Sept 2010 - 9:41

Uve kirjutas:
Tõstsin tagant tungrauaga üles,panin rataste alla puu juppe.
Eest ei saanud tungrauaga ligi,korra proovisin siis ting vajus maasse Very Happy
Viskasin paraja palgi maha ja teise palgiga tõstsin esisilla otstest ning siis sai esirataste alla puid pandud,sain masina sillad maast lahti ja siis läks edasi vintsimiseks koormarihmadega Very Happy
Hea soovitus Seff-ilt Very Happy
Fotosid väljasaamisest ei teinud,masina välja saamise hoog oli nii suur.
kui tung maasse vajub ju siis on liiga lyhike tung, tuleb pikem muretseda santa
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Püh 19 Sept 2010 - 0:17

Kodus vedelesid Chrysler voyager rattad 215/65 16" proovisin neid luazile alla.
Taha jätsin mõlemad rattad alla,kuid ette ei hakanud proovima,usun,et eest hakkab vastu käänmiku käima.
Masina tõstis kõrgemale küll,luazi ja chrysleri ratta vahe oli ~6cm kõrvuti.




Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Püh 19 Sept 2010 - 11:02

proovisin just 205/80*16 mazda6 valuvelgedega ja kuhugi ei hakand vastu käima ees ,taga aga vedruotsast käis 2mm vastu ,oleks vaja flants vahele panna ca 1cm,
sõita ei proovind võibolla korraliku hyppe peal läheb vastu torsiooniotsa.mul pole amorte kyljes ka praegu , ei tea kas oleks segama hakanud, Palju selle chrysleri velje offset on
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Laup 13 Nov 2010 - 8:33

Eemaldasin masinalt pleksist esiklaasi,plaanis panna sinise luazi esiklaas.
Pean leidma inimese ,firma kes paneks klaasi raami sisse,endal ei õnnestunud.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Laup 13 Nov 2010 - 13:31

Uve kirjutas:
Eemaldasin masinalt pleksist esiklaasi,plaanis panna sinise luazi esiklaas.
Pean leidma inimese ,firma kes paneks klaasi raami sisse,endal ei õnnestunud.
kui on tihendiga siis : libe pesunöör , ring peale ,ohtralt libestit ntx fairy ja yks surub akent eestpoolt vastu teine hakkab nöörist sikutama ,kui vaja saab mingi pehme asjaga nats aidata urgitseda
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Laup 4 Dets 2010 - 7:03

Käisin tartu "Autoklaasis" proovisid klaasi ette panna ,kuid aknaraam oli ülevalt ~3cm sisse poole, ehk ülemine tala oli banaani kujus. Very Happy
Kodus viskasin põrandale põlvedega peale ja oli enam vähem sirge.
Teine kord said klaasi ette,kuid alt kõrvalistuja poole pealt õrnalt punnitab välja.
Panin kojamehed kah külge nüüd masinal välimus kohe parem. Smile Smile

Viimane kord oli vihmane ja porine ilm kui sõitsin. Kuid nüüüd täna kohalt minema ei saanud,diagonaalis olid pidurid peal, sai kuidagi trummlid maha võetud ning seest kõik külmunud(pori ja vesi).

Lähiajal vaja masinale sahk ette panna,Lõuna-Eestisse hakkab ka lund tekkima. Very Happy Very Happy Very Happy
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Püh 19 Dets 2010 - 6:46

masinal sahk ees ning omal kodu hoov puhas.
Kuna aega vähe ja kõik asjad kasvavad üle pea siis võtsin ühe ehitus teema juurde,ehk vigade parandus Very Happy
Kuna lumi hakkas saha ees ennast rullima ja kogus saha lund täis,siis mõtlesin,et ehitan saha mingil määral ümber.
Nimelt lõikasin mingi osa sahast maha ning seda osa sooviks asendada sirge osaga,et äkki siis ei kogune nii palju lund.





Kuid nüüd sooviks abi,kuidas seda metalli juppi sirgeks saaks?
Plaan sirgeks ja uuesti keevitusega külge tagasi.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 23 Dets 2010 - 7:19

Metalli jupp sirge,läks suure tööstus pressi alla. Very Happy





Soetasin uue rihma ka,vana oli välja veninud ja käis väntvõlli rihmarattal vastu põhja ning tegi häält.
Vana profiil oli 10x1250 siis uueks läks 13x1230 ja see 13 lai profiil sobib hästi zazi mootorile(saab geneka vahel olevate seibidega mängida).


Nats ajalugu ka Very Happy
2008-2009

2009-2010

2010-2011


Viimati muutis seda Uve (Nelj 23 Dets 2010 - 7:27). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Nelj 23 Dets 2010 - 7:22

Vanast autost(b4-st) olid seisma jäänud H4 osrami pirnid,panin need ka luazikule ette,valgus kõvasti parem.
Lähipäevil panen alla 205/55 R16 rattad, mustrit 4-6mm proovin kuidas masin nendega liigub.(suurem ratas ja lääne rehv Goodyear) Very Happy
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 390
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   Esm 27 Dets 2010 - 8:46

Ei tea kas saha systeem on esivedrustusele liiga teinud,ees puudub vedrustus.
Esisild on vastu kere põrkepukse.
Sahk ise kaalub 55kg,hydraulika kinnitus 9kg,silinder ise ~5kg,4x6toru ehk aisade kaalu ei tea.
Loodame ,et torsooni kinnitus poldid andsid järgi.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: Uve Luaz 969M Roheline   

Tagasi üles Go down
 
Uve Luaz 969M Roheline
Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2Mine lehele : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
LUAZ & ЛуАЗ :: Klubiliste Luazid-
Hüppa: