stange ja nina detailid asendatud korralikega ,sest vanad olid mõlkis:)
nagu näha katted puuduvad
äkki tehase omad
piduri silindrid lasevad läbi,kummiosad ära surnud vanadusse.
Ning piduritorud läksid ka katki silindri eemaldamisel,mõlemad tagumised.trummlid ok
Kõik asjad uued olemas,kuid ootavad külge panekut
(klotsid,torud,voolikud,tihendid)
Põhi jumala PRO(minu sinisel pole kah nii hea )
autot on jumala hästi hoitud,mulle jääb mulje et üks omanik on olnud ja siis on mingist ajast seisma jäänud,põhja all on tehase kivikaitse isegi
2009a sahk
Toimis küll
2009 talv
:pmõelad pleksiklaasid ees
siis masin seisis terve suve.Nüüd hakkab juba talv lähenema ja eelmise aasta üritused on vaja korrata,nimelt lume lükkamine
panin siis kunagise sinise moto peale ja nii jäigi masin seisma.
täna siis 19.sept lammutasin moto ja käigukasti maha,plaanis ette ka lülitatav differ teha,et talvel veel sefim oleks.
eks annan teada kuidas diffri ehitamine edeneb.
nii võetaks üksi käigukast küljest
Selline see kast siis on hetkel
ja tagadiffer mis ette kolib usna pea
Käigukast eest laiali ja tagumine differ samamoodi.
Teatud asjad ümber tõstetud,kuid,et esimene differ toimima hakkaks on vaja leiutada sisse-välja lülitus systeem.
Sisse-välja lülitus systeemi leiutamise abi saan Prixilt
vasakul esi ja paremal tagumine
talv tulekul ja see aasta korralik saha projekt käsile võetud.
1 samm tehtud,hüdrosysteemi hakkab toitma mazda roolivõimu pump,millele on kiilrihma ratas leiutatud Prixi poolt.
2. samm luazile täisblokk sillad,asjad tegemisel
3. samm hüdrosilinder
4. samm ühekangiline hüdrojagaja
5. samm saha leiutamine aga mitte enam 200l vaat pole sahaks
Prixi käsitöö(treimine,keevitamine ja nõu andmine)
Sai saha raud ka ära soetatud:
Ning projekt käima lükatud.
Lähiajal peaks saama hüdrojagaja ka.
Hetkel sahk
sahk kaalub 55kg:)
paksus 7mm
eelmine aasta oli vaat 4mm ja oli ka suht ok.
sahk ka enam vähem juba
Sahk juba enam vähem valmis,leiutamist vajab hüdraulika kinnitus ja luazi külge kinnitus systeem.
Sahk ise
No nii,Insener Prixi käte vahel on valmis saanud luazi käigukasti külge käiv tagumine plokisysteem.
palju Prixil närvirakke kulus neid teab aint tema ise.
Lähiajal läheb kast alla ja siis hoova systeem vaja teha ning mootori probleem.
Aga nüüd asja juurde.
Käigukasti kokkupanek nii kaugel,asjad kuivavad värvist.
Esmap lähevad tihendid ja silikon vahele ja kast koos ning kiiremas korras auto alla.
Ning algab missioon mootori otsing,varsti lumi maas ja masin peab end tagasi teenima,hetkel saha värgi alla läinud suht suur summa,selle eest saaks 10 tk fiskarsi labidaid.
Panin masinale vaz 01 karpa peale,flansi sain siit sapikaklubist.
Laup sai masinal karpat peale pandud ja proovitud.
Masinat korralikult käima ei saanud.
Pühap projekt oli masinale sahk ette.
Sai siis mingi ettekujutus tehtud kuidas peaks toimima hakkama.
ülemine osa mis läheb masina raami külge
Kuidagi nii peaks masina külge minema
Laupäevane saha proov lükkub edasi pühapäevaks.
Nimelt mõned viperused tulid sisse.
Hydropumba seib lendas laiali.
Kui masin käib kohapeal siis hüdrosilinder peab liikuma muidu sureb masin välja.
Sai siis proovitud erinevaid variante ja helistatud ja uuritud milles viga.
lõpus vahetasin sisse ja välja minemad voolikud jagajas ära,nüüd masin käib koha peal ja enam ei pea mängima hydraulikaga.
rõhku sai maha keeratud.
Aisa kinnitused masina külge
Saha aisad said omale õige pikkuse ja sahk ees
Saha maximum kõrgus maast 30cm
Sahk ees ja hydrosysteem sai ka omale kinnitused.
uus jagaja ehk siis kolmas ja õige:)
:p
Hydrosilinder sai ka endale uued tihendid sisse baltflex-ist:p