LUAZ & ЛуАЗ

Kõik mis seotud Luaziga!
 
HomeHome  GalleryGallery  KKKKKK  OtsiOtsi  Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri  KasutajagrupidKasutajagrupid  RegistreeriRegistreeri  Logi sisse  

Share | 
 

 Luaz le fordi 1.8 diisel

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down 
AutorTeade
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Luaz le fordi 1.8 diisel   Reede 15 Mai 2009 - 21:49

Olemas 1,8td sierra/escort mootor, kas keegi on kunagi vaheplaadiga seda paigaldanud
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
prix

avatar

Postituste arv : 28
Join date : 08/02/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Reede 22 Mai 2009 - 7:59

seff kirjutas:
Olemas 1,8td sierra/escort mootor, kas keegi on kunagi vaheplaadiga seda paigaldanud
Krt sitemat mootorit ma ei tea,vaata midagi paremat.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Teis 16 Juun 2009 - 3:10

prix kirjutas:
seff kirjutas:
Olemas 1,8td sierra/escort mootor, kas keegi on kunagi vaheplaadiga seda paigaldanud
Krt sitemat mootorit ma ei tea,vaata midagi paremat.
sitem mootor on kindlasti originaal Very Happy

ja kuna 1,8td väga heas korras , pensionäri auto pealt juba olema siis võiks ära proovida
Miks see mootor siis nii kehva on sinumeelest ?
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Kolm 21 Apr 2010 - 10:54

luureandmed ütlevad et ühel pillil on juba paigaldatud fordi disla mootor,katseringil kilises ja kolises nagu fordi moto ikka aga isegi tagurpidikäiguga liikus ilma sidurit eriti piinamata.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Laup 4 Sept 2010 - 6:30

on kuulda et kuskil kuurinurgas midagi aretatakse Basketball
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 389
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Laup 4 Sept 2010 - 7:55

Rõõm kuulda,et asi areneb.
Kas trell, millel otsas frees ja 500x500 alumiiniumi tükk põrandal?Nii nagu valmis vazi mootori vaheplaat? Very Happy Shocked Cool
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Laup 4 Sept 2010 - 9:40

Uve kirjutas:
Rõõm kuulda,et asi areneb.
Kas trell, millel otsas frees ja 500x500 alumiiniumi tükk põrandal?Nii nagu valmis vazi mootori vaheplaat? Very Happy Shocked Cool
alu plaadi jaoks oli vaja enne toota freespink, meenutas treipinki ka natuke, mootoriks oli kondimootor Very Happy
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Nelj 16 Sept 2010 - 10:05

mootor mahtus kasti otsa ära ,aga turbost väljatulev toru ei mahu alla pöörama , kkasti kinnitused jäävad ette. Ilmselt tuleb hakata seda saagima ja reguleerima v6i valmistada uus flants mis ei ole malmist. scratch
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 389
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Nelj 16 Sept 2010 - 17:12

Oh sul asi juba nii kaugel Very Happy
Pane mõni foto ka.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Püh 19 Sept 2010 - 11:09

karistasin malmist flantsi, sai aru kuhupoole peab minema hakkama. Oli kuulda ka esimest plödinat sumpast
Alustasin igasugu jahutuse ja õhutorude mahutamist.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Laup 25 Sept 2010 - 7:54

esimene katses6it karjääris tehtud,
Mootoril on piisavalt väänet igasuguste käikude jaoks,kuigi segu oli suht lahja,musta praktiliselt ei tulnud.
huvitav nihe hakkas tekkima peale 0,3 bar tekkimist ca 1500rpm ilmselt võtdne zzaz mootori max väände ja pööretega .ja edasi läks ainult popimaks.
Tegelema peab veel nats jahutusega sest originaalandur lylitab ventika alles ca 100 kraadi peal mis on natuke liiga hilja et jahe vesi j6uaks seljataga olevast radikast jahutada, peab midagi asemele vaatama mis nats varem lülitab või siis tosooliga proovima, see ei lähe nii vara keema kui katsetatud veega.
amordid peaks ka ilmselt kylge keerama lol!

Proovisin originaalrattaga ja selgus et , suure koormusega difrilukud sees pehme liiva sees , peksab gaasi andes tigukäigu välja ja sama jama ka tagurpidikäiguga Sad ei teagi mis teha selle jamaga...
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 389
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Laup 25 Sept 2010 - 22:28

TAgurpidi käiguga probleeme pole,otsi sapaka kast ja sealt võta osad.
Kaks hammasratast vaja ära vahetada,endal tuli sama probleem kui vazi mootori peale panin.
See tagurpidi käigu probleem selles,et kangi ei lükka põhja ja hammasrattad jäävad poolde vinna.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
seff



Postituste arv : 129
Join date : 14/05/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Laup 25 Sept 2010 - 23:04

Uve kirjutas:
TAgurpidi käiguga probleeme pole,otsi sapaka kast ja sealt võta osad.
Kaks hammasratast vaja ära vahetada,endal tuli sama probleem kui vazi mootori peale panin.
See tagurpidi käigu probleem selles,et kangi ei lükka põhja ja hammasrattad jäävad poolde vinna.
sa pilti ei viitsi panna millised on tagurp k hammakad ja kas nende vahetamiseks oli vaja kast maha v6tta ja pooleks
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Uve
Admin
avatar

Postituste arv : 389
Join date : 04/02/2009
Age : 32
Asukoht : Elva

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Püh 26 Sept 2010 - 5:29

üks hammasratas on põhi võlli peale ja selleks kast laiali.
Teine hammasratas,millega ühendad tagurpidi käigu,see on kohe kastis kõige peal ja selle vahetamiseks piisab aint kastil kaane maha võtmiseks.
Mõned korrad võibolla petab ära siis kui aint ülemise ära vahetad.

Paremalt käigukahvli juures on suurem hammasratas.

Siin näha kuidas hammasrattal ühepoole hambad ära ümaraks kulunud.

See siis ülmine hammasratas millel hambad ära.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://luaz.forum.co.ee
Andres



Postituste arv : 2
Join date : 07/12/2009

PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   Püh 26 Sept 2010 - 7:21

Teine hammasratas,millega ühendad tagurpidi käigu,see on kohe kastis kõige peal ja selle vahetamiseks piisab aint kastil kaane maha võtmiseks.

Jah, see hammasratas on tõepoolest kaane eemaldamisel kenasti näha, aga seda kuradima telge, millel seesama hammasratas koos võlliga istub, Sa ilma difriosa laiali lammutamata kätte ei saa.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel   

Tagasi üles Go down
 
Luaz le fordi 1.8 diisel
Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
LUAZ & ЛуАЗ :: Luazi Süda ehk Mootor-
Hüppa: