| Luaz le fordi 1.8 diisel | |
|
|
Autor | Teade |
---|
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Luaz le fordi 1.8 diisel Reede 15 Mai 2009 - 21:49 | |
| Olemas 1,8td sierra/escort mootor, kas keegi on kunagi vaheplaadiga seda paigaldanud | |
|
| |
prix
Postituste arv : 28 Join date : 08/02/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Reede 22 Mai 2009 - 7:59 | |
| - seff kirjutas:
- Olemas 1,8td sierra/escort mootor, kas keegi on kunagi vaheplaadiga seda paigaldanud
Krt sitemat mootorit ma ei tea,vaata midagi paremat. | |
|
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Teis 16 Juun 2009 - 3:10 | |
| - prix kirjutas:
- seff kirjutas:
- Olemas 1,8td sierra/escort mootor, kas keegi on kunagi vaheplaadiga seda paigaldanud
Krt sitemat mootorit ma ei tea,vaata midagi paremat. sitem mootor on kindlasti originaal ja kuna 1,8td väga heas korras , pensionäri auto pealt juba olema siis võiks ära proovida Miks see mootor siis nii kehva on sinumeelest ? | |
|
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Kolm 21 Apr 2010 - 10:54 | |
| luureandmed ütlevad et ühel pillil on juba paigaldatud fordi disla mootor,katseringil kilises ja kolises nagu fordi moto ikka aga isegi tagurpidikäiguga liikus ilma sidurit eriti piinamata. | |
|
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Laup 4 Sept 2010 - 6:30 | |
| on kuulda et kuskil kuurinurgas midagi aretatakse | |
|
| |
Uve Admin
Postituste arv : 390 Join date : 04/02/2009 Age : 38 Asukoht : Elva
| |
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Laup 4 Sept 2010 - 9:40 | |
| | |
|
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Nelj 16 Sept 2010 - 10:05 | |
| mootor mahtus kasti otsa ära ,aga turbost väljatulev toru ei mahu alla pöörama , kkasti kinnitused jäävad ette. Ilmselt tuleb hakata seda saagima ja reguleerima v6i valmistada uus flants mis ei ole malmist. | |
|
| |
Uve Admin
Postituste arv : 390 Join date : 04/02/2009 Age : 38 Asukoht : Elva
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Nelj 16 Sept 2010 - 17:12 | |
| Oh sul asi juba nii kaugel Pane mõni foto ka. | |
|
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Püh 19 Sept 2010 - 11:09 | |
| karistasin malmist flantsi, sai aru kuhupoole peab minema hakkama. Oli kuulda ka esimest plödinat sumpast Alustasin igasugu jahutuse ja õhutorude mahutamist. | |
|
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Laup 25 Sept 2010 - 7:54 | |
| esimene katses6it karjääris tehtud, Mootoril on piisavalt väänet igasuguste käikude jaoks,kuigi segu oli suht lahja,musta praktiliselt ei tulnud. huvitav nihe hakkas tekkima peale 0,3 bar tekkimist ca 1500rpm ilmselt võtdne zzaz mootori max väände ja pööretega .ja edasi läks ainult popimaks. Tegelema peab veel nats jahutusega sest originaalandur lylitab ventika alles ca 100 kraadi peal mis on natuke liiga hilja et jahe vesi j6uaks seljataga olevast radikast jahutada, peab midagi asemele vaatama mis nats varem lülitab või siis tosooliga proovima, see ei lähe nii vara keema kui katsetatud veega. amordid peaks ka ilmselt kylge keerama Proovisin originaalrattaga ja selgus et , suure koormusega difrilukud sees pehme liiva sees , peksab gaasi andes tigukäigu välja ja sama jama ka tagurpidikäiguga ei teagi mis teha selle jamaga... | |
|
| |
Uve Admin
Postituste arv : 390 Join date : 04/02/2009 Age : 38 Asukoht : Elva
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Laup 25 Sept 2010 - 22:28 | |
| TAgurpidi käiguga probleeme pole,otsi sapaka kast ja sealt võta osad. Kaks hammasratast vaja ära vahetada,endal tuli sama probleem kui vazi mootori peale panin. See tagurpidi käigu probleem selles,et kangi ei lükka põhja ja hammasrattad jäävad poolde vinna. | |
|
| |
seff
Postituste arv : 129 Join date : 14/05/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Laup 25 Sept 2010 - 23:04 | |
| - Uve kirjutas:
- TAgurpidi käiguga probleeme pole,otsi sapaka kast ja sealt võta osad.
Kaks hammasratast vaja ära vahetada,endal tuli sama probleem kui vazi mootori peale panin. See tagurpidi käigu probleem selles,et kangi ei lükka põhja ja hammasrattad jäävad poolde vinna. sa pilti ei viitsi panna millised on tagurp k hammakad ja kas nende vahetamiseks oli vaja kast maha v6tta ja pooleks | |
|
| |
Uve Admin
Postituste arv : 390 Join date : 04/02/2009 Age : 38 Asukoht : Elva
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Püh 26 Sept 2010 - 5:29 | |
| üks hammasratas on põhi võlli peale ja selleks kast laiali. Teine hammasratas,millega ühendad tagurpidi käigu,see on kohe kastis kõige peal ja selle vahetamiseks piisab aint kastil kaane maha võtmiseks. Mõned korrad võibolla petab ära siis kui aint ülemise ära vahetad. Paremalt käigukahvli juures on suurem hammasratas. Siin näha kuidas hammasrattal ühepoole hambad ära ümaraks kulunud. See siis ülmine hammasratas millel hambad ära. | |
|
| |
Andres
Postituste arv : 2 Join date : 07/12/2009
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel Püh 26 Sept 2010 - 7:21 | |
| Teine hammasratas,millega ühendad tagurpidi käigu,see on kohe kastis kõige peal ja selle vahetamiseks piisab aint kastil kaane maha võtmiseks.
Jah, see hammasratas on tõepoolest kaane eemaldamisel kenasti näha, aga seda kuradima telge, millel seesama hammasratas koos võlliga istub, Sa ilma difriosa laiali lammutamata kätte ei saa. | |
|
| |
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Luaz le fordi 1.8 diisel | |
| |
|
| |
| Luaz le fordi 1.8 diisel | |
|